Powered By Blogger

Tuesday, April 12, 2011

GIAYO NI JESUS ANG USA KA SANGLAHON


Giaayo ni Jesus ang usa ka Sanglahon
Mark 1: 40-45
By: Sem. Junjie

Kasinatian at SM cinema...nanghinaway ako sa kabaho sa instsik tapad nako...i was reminded nga ako pud diay may “baho” sa kaugalingon, ug nakapasangla kanako ug sa uban, nga hinungdan sa pagkalayo nako sa Dios.

Ang usa ka masakiton layo ug baho sa katilingban kaniadto...si Kristo nag tambal sa sanlahon/ sa masakiton ug mga baho sa katilingban.  Karon, daghang klase nga sakit sa atong katilingban, Physical, emotional, ug spiritual sickness nga makapalayo kanato sa Dios.  Si Kristo ang tambal sa atong gibating sakit sa kinabuhi, “gihikap niya ang sanlahon ug miingon, ‘buot ko, mayo ka!’  kita usab mamahimong TAMBAL ug makaayo sa uban nga masakiton sa katilingban:

T-taas dignidad- ‘naluoy si Jesus kanila’ (pag-uli sa naputol nga relasyon sa Dios-right to live.
A-Atras kaugalingon-‘gihikap niya ang sanlahon..’ (pagtabang nga way kapalit o bayad) humility in  helping others.
M-Matang maluluy-on-‘Buot Ko,’ (pagtan-aw sa unsay makaayo sa uban) sensitivity.
B-Buhat mismo-‘Dihadiha naayo ang sanlahon’ (pagtabang nga dili ipadugay pa)
A-Awas Gugma-‘naayo kana...’ (paghigugmang walay condisyon o limitasyon, wlay pili)-unconditional love.
L-Lamdag ka (Gikan sa nag-awas nga gugma sa Dios, Siya nag hatag ug kahupayan ug kahayag kanato sa nnaglugitom nga kinabuhi ta)-a light of our life.

Ako nga seminarista/pari/madre/gitan-aw nga balaan ug haduol sa Dios nakahatag bag TAMBAL sa mga masakiton sa katilingban?  O usa ba ako sa hinungdan nga naka sangla ug naka pa baho sa akong palibot karon?


No comments:

Post a Comment